Confessions of a Gay-sha (Pun Intended)

18 Aug

A few days ago, one of my sources passed me this interesting convo between this SL chick/RL dude Harlee Fallen confessing to her boyfriend at the time that she really has a dick between her legs lol read on…

[2011/07/05 18:36] Harlee Fallen: like i just wanna say am sorry for lyin to u
[2011/07/05 18:36] Harlee Fallen: and stuff
[2011/07/05 18:36] Maximus Doesburg: about wat
[2011/07/05 18:37] Harlee Fallen: i’m a boy in rl
[2011/07/05 18:37] Maximus Doesburg: foreal foreal? Lol
[2011/07/05 18:37] Harlee Fallen: ye 😦
[2011/07/05 18:38] Maximus Doesburg: lol aww man
[2011/07/05 18:38] Harlee Fallen cries hysterically
[2011/07/05 18:39] Harlee Fallen: i’ve just been feeling so guilty
[2011/07/05 18:40] Maximus Doesburg: you know what i wont even hate you for it, i mean ill just be coo with it and just say our byes now
[2011/07/05 18:40] Maximus Doesburg: at least you told me and i didnt hear it from no one else
[2011/07/05 18:41] Harlee Fallen: like i just wanted to be honest with u
[2011/07/05 18:41] Maximus Doesburg: i know n thats why i aint mad right now, i wont go around trashing ur name or nething it is what it is, and we can just be civil bout it
[2011/07/05 18:42] Harlee Fallen: like i’m sorry for not bein honest with u
[2011/07/05 18:42] Harlee Fallen: from
[2011/07/05 18:42] Harlee Fallen: the begining
[2011/07/05 18:43] Maximus Doesburg: its all good, its sl
[2011/07/05 18:43] Harlee Fallen: but i dnt wanna say yea exactly
[2011/07/05 18:43] Harlee Fallen: i never got this…caught up
[2011/07/05 18:43] Harlee Fallen: before
[2011/07/05 18:43] Maximus Doesburg: dont even worry bout it. but yeah we’ll just go our seperate ways
[2011/07/05 18:44] Harlee Fallen: uqh wat?!?
[2011/07/05 18:44] Harlee Fallen: why
[2011/07/05 18:44] Maximus Doesburg: what u mean lol
[2011/07/05 18:44] Maximus Doesburg: i cant continue this knowing that
[2011/07/05 18:44] Harlee Fallen: like what if i told u i just said all that
[2011/07/05 18:44] Harlee Fallen: to see if u even care
[2011/07/05 18:44] Maximus Doesburg: i honestly wouldnt believe you lol, id still feel you werea guy just for even jokin like that
[2011/07/05 18:45] Harlee Fallen: like u dont care at all?
[2011/07/05 18:45] Maximus Doesburg: wat u mean, i do care, but i cant be thinkin of the back of my mind that u might be a guy
[2011/07/05 18:46] Maximus Doesburg: if i didnt care i wouldnt be having this convo with u and when u said u were a guy i woulda left already
[2011/07/05 18:47] Harlee Fallen: why do u wanna go seperate ways
[2011/07/05 18:47] Maximus Doesburg: what you mean, what do you expect me to do?
[2011/07/05 18:47] Maximus Doesburg: continue bein us?
[2011/07/05 18:47] Harlee Fallen: why not
[2011/07/05 18:47] Harlee Fallen: if its jus sl
[2011/07/05 18:47] Maximus Doesburg: cause i wouldnt feel the same
[2011/07/05 18:47] Maximus Doesburg: it is just sl, but at least before i thought u were a girl
[2011/07/05 18:47] Maximus Doesburg: but now u told me u were a guy thats a lil different

Now you know I had to step it up a notch and contact the poser. Sure enough, he denied, denied, denied being a dude.. haha. I even called him out a couple of times to “mic up”, what a surprise, complete and utter refusal. Shocking, isn’t it? lol Now, don’t get me wrong, if a dude wants to prance around SL pretending to be a “blonde bimbo” as he called himself, that’s fine. But it’s another to get into these little relationships pretending to be a girl when you aren’t one. Why not tell the potential boyfriend the truth, give them a fuckin’ choice in the matter if they want to be with a guy or not? Some dudes are into shemales. *shrugs* I feel bad for the ex now, from here on out, he’s gonna be paranoid as hell thinking every SL chick is a RL dude, when in reality, all the signs where there and he either didn’t know any better or ignored them! Prim tits, refusal to voice (come on now, who doesn’t have a mic, anyone can get one, even people without computers probably have one), overly sexually aggressive (real girls just aren’t that desperate), trying too hard (statements like “I’m flawless”, “No one can compare to me”, “Bitches love to hate me”, and some other nonsensical bullshit), etc. Oh, I almost forgot, the he/she called me a fan so he sent me this pic of his avi titled “Perfect Girl”. All I can say is wow,  this dude is demented haha. What’s even funnier is the irony of it.. lmao If this doesn’t scream “guy pretending to be a girl”, I don’t know what does.

So in closing, Harlee, sweetie, you need immediate psychological help. Fellas, do yourself a favor and watch out for the signs or you might end up just like Maximus. Deuces.. :>

12 Responses to “Confessions of a Gay-sha (Pun Intended)”

  1. Eche September 8, 2011 at 6:28 am #

    Hahaha…I saw that coming……good catch!

    • Leilani Helendale September 19, 2011 at 1:09 pm #

      That’s the fun part, playing the “Guess which sl chick is really a rl man” game. xD

  2. spunktacular September 8, 2011 at 11:02 am #

    I knew that was a dude.. That pic in the first life section was either a good Photoshop job or Harlee Fallen’s (now known as Chris Crocker) sister or cousin

    • Leilani Helendale September 19, 2011 at 1:03 pm #

      lmao and of all fake pics to choose, he chose a girl who kind of looks like a drag queen. Clearly his definition of a “perfect girl” is severely skewed haha

  3. deedee September 9, 2011 at 10:00 am #

    yaaaaaaaaaaaaaaaay

  4. Mary September 13, 2011 at 11:29 am #

    omg
    she admited it again :O
    [11:15] нαяℓєє (harlee.fallen): ur a man bitch its so obvious
    [11:15] Mary (maryse.arcana): blah blah blah my ass
    [11:15] нαяℓєє (harlee.fallen): actually that is me
    [11:15] нαяℓєє (harlee.fallen): dont be jealous
    [11:15] Mary (maryse.arcana): ur a man LOL

    • Leilani Helendale September 19, 2011 at 1:07 pm #

      He’s clearly butthurt by all this cuz he’s trolling my blog leaving hate msgs lol he just makes me lawl even more lmao

    • Leilani Helendale September 19, 2011 at 2:11 pm #

      O M F G, you mean to say this dude Harlee is continuing to dig himself in a hole?! lmao Thanks for sharing this link!

  5. Britney Swallows September 20, 2011 at 12:59 pm #

    http://theflawlesstruth.blogspot.com/

    Everything to need to know at one quick stop.

Trackbacks/Pingbacks

  1. The Plot Thickens… « SL's Hot Ghetto Mess [Blog] - September 20, 2011

    […] I just found out not too long ago that the he-she creature I blogged about, Harlee Fallen, who confessed to being a RL male behind an SL female avi, is crazier than I originally thought. It turns out that this nutjob is not done with his psychotic […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: